Monday, November 5, 2012

Hata Måndagar

Måndag är veckans värsta dag och nu är den äntligen nästan förbi. Jag har massor jag borde göra men orkar inte och klockan är inte ens 21. Jobbet går bra men organisationen kring jobbet som är utom min kontroll suger musten ur mig. I alla fall fick jag njuta av en av mina favorit hemmamaträtter och vår underbara sekreterare plockade ihop en present åt mig av hennes gamla böcker som hon inte längre använder.

[Här skulle det finnas två fina bilder men bloggen lider tydligen också av måndag och bestämt sig för att skicka ut fler "Whoops! You're out of space."-meddelanden]

Tack och godnatt, i morgon är det en ny dag.

1 comment:

  1. Men vad kul att höra att du har det bra och trivs i alla fall! Finns själv i Portimão fram till december, därefter i Lissabon, så om du har nåt veckoslut över är jag mer än gärna med och träffas nånstans halvvägs ;)

    kram från Maria på FT10

    ReplyDelete