Sunday, November 25, 2012

Söndag

Jag hade tänkt att jag skulle visa er mera bilder från mitt spanska hem men nu går det inte att ladda upp en enda bild. IGEN. Jag börjar verkligen bli trött på det här. En blogg utan bilder är ju det tråkigaste som finns. Såå då får det bli en sammanfattning utan bilder.

Jobbet går bra, gruppen åkte hem på lördagen och nu börjar många långa lugna veckor. Men det ska bli riktigt skönt. Nu ska jag bara ta det lugnt, träna, äta bra och fundera på framtiden. Lördagen spenderades i lugn och ro framför tvn. I dag gick vi på söndagsmarknad och tog morgonmål på ett litet cafe i Alfas. På tisdag kommer världens bästa pappa på besök och om fyra veckor åker jag till Finland för att fira jul och nyår med familj och vänner.

Följ mig 'physiocecci' på instagram för flera bilder.

No comments:

Post a Comment