Thursday, November 15, 2012

Julklapp åt mig själv



I dag har jag beställt en julklapp åt mig själv! Förhoppningsvis får jag den om två veckor men eftersom det inte är en överraskning åt mig så får det bli en överraskning för er. Det är någonting som jag har önskat mig i ungefär 3 år. Äntligen ska den bli min.

Kom också att tänka på att senaste julen hemma med familjen i Finland var 2009. Jag gillar inte julstressen så har försökt undvika den och istället tagit mig till en annan plats/helst land där jag kan slappna av och bara njuta av ledigheten. I år kommer jag att fira den 24 med mamma, bror, mommo och morbror, 25 med vännerna och 26 med pappa, bror, styvmamma och styvsystrar. Kommer att kännas konstigt med en kall jul men det går ann sådär vart tredje år.

No comments:

Post a Comment