Friday, December 21, 2012

De sista dagarna innan jul

Igår blev jag ordentligt förkyld så försökte ta det lugnt med 60 min lugn cross training, mycket te, ordentlig mat, mycket vatten och lite chill på kvällen. Det var också Ingunns sista dag igår så vi gick ut på "all you can eat"-sushi och hade mysigt med lite vin och en massa gott. I dag har jag varit en sväng till Benidorm polisstation efter lite papper, jobbat några timmar och förberett mig och alla mina saker inför julsemestern. Vanligtvis skulle det inte vara så mycket att fixa men nu ska jag byta rum till det största rummet med eget badrum och så kommer två studeranden hit före mig. Det kommer att känns så konstigt att gå från ett stort hus på två personer till fem personer i slutet av januari. I morgon ska jag bli bjuden på middag, men mera om det i morgon. Sweet dreams. x








2 comments:

  1. En dejt? ;o) Snart ses vi! Krya på dig. <3

    ReplyDelete
  2. Dom sista dagarna innan jul va nog för en tid sen hördu! :)

    ReplyDelete