Monday, July 23, 2012

23072012

I dag kom en tillbaka från semestern och förstås har vi haft den lugnaste dagen på hela sommaren. Skönt var det, jag hade bara en poliklinisk-patient och resten av tiden satt jag och skrev patientberättelser från de senaste stressiga veckorna.

Dagens träning blev Pump + 22 min crosstrainer med intervaller. Jag kunde igen öka vikter och det kändes verkligen som att jag gav allt under hela passet. Älskar känslan av att man har tagit ut sig helt och kroppen bara skakar.

Jag har igen grejat lite med examensarbetet och kommit fram till att jag faktiskt måste sätta i en högre växel. Än så länge när jag mest skriver om statistik tar allt en evighet. Jag räknade att jag har flera timmars sökande i tre stycken meningar. Inte så muntert men snart får jag börja skriva om aktuella projekt och då borde det löpa lite bättre.

Dagen har gått så snabbt och vädret har varit så oinspirerande att jag inte har tagit ett enda foto. Eftersom jag inte kan visa er någonting från i dag så får ni njuta av gårdagens, ganska långt, ekologiska kvällsmål.



No comments:

Post a Comment