Thursday, July 5, 2012

Hälsningar från flygfältet

Årets Raseborgs sommarteater, Teaterbåten var riktigt kul. Mycket sång, drama och skratt. Mera än det ska jag inte berätta ifall ni har tänkt se den.






För tillfället sitter jag på Helsingfors-Vanda Flygfält. Jobbdagen gick smidigt, bilfärden smärtfritt och förhoppningsvis går flygresan lika bra. Jag är redan nervös inför morgondagens jobbintervju. Tänk om jag inte förstår vad de säger. Jag hoppas med hela min själ att de söker en person som mig och att de vill anställa just mig. Förhoppningsvis har jag egenskaper och erfarenheter som de andra inte har. Första intrycket är ju också viktigt så jag kommer att ha håret löst och bära ljusa kläder.

Väl framme i Oslo kommer världens bästa Leo att plocka upp mig från flygfältet och om jag förstod rätt så har han hela min vistelse utplanerad. Vad skönt det är att ha vänner runt om världen.

No comments:

Post a Comment