Sunday, July 8, 2012

Norway 2012

Det var en fin resa med många nya upplevelser. Allt tack vare Leo. Utan honom skulle det nog ha varit en ganska tråkig resa. Nu hann vi åka fyrhjuling i dalar, grilla korv på riktigt vis, snacka fysioterapi, åka runt på olika ställen, gå på små mysiga vägar, leka turist i centrum, äta massor med god mat, dricka flera liter kaffe och få undan min arbetsintervju. Intervjun gick riktigt bra men jag fruktar att de väljer någon som har mera arbetserfarenhet. Det skulle vara ett perfekt jobb för mig och min livssituation. Hoppas hoppas hoppas att de väljer mig. Jag ska få svar inom två veckor så nu är det bara att vänta.


Leos(svarta) extrema fickparkering


Oslos eller "världens" bästa kebeb










Sköldpaddsägg






Åt Emmi








Varför har norska trafikljus två röda gubbar??

Stan var full av elbilar
















1 comment:

  1. Fina bilder!=)
    Vi håller tummarna!
    <3
    Bjässe

    ReplyDelete