Sunday, December 4, 2011

Lite på två veckor kvar...

till jullovet och det märks. Fyra prov och sju hemuppgifter(varav tre ska presenteras) kvar. Huhhu, nu börjar julpluggande och samtidigt kommer jag också att jobba en hel del. Det här veckoslutet har flugit så snabbt förbi att jag börjar känna mig riktigt stressad. På fredagen hade jag skola 9-14 och jobb 15-22.30 och lördagen försvann med en 14 timmars arbetsdag. Nu är det söndag och jag ska försöka få undan så många av mina hemuppgifter som möjligt så att jag kan börja fokusera på tenterna. Idag kommer också det nya BLOGILATES programmet upp! Men ni kommer att få vänta ända till kvällen så att ni inte fuskar och börjar med det idag. I'm so EXCITED! Nu kommer det att börja bränna riktigt ordentligt i musklerna. Let it shake, let it burn! Hur har den här veckans träning gått? Har ni kombinerat Blogilates programmet med annan motion? Är ni redo för vecka 1!? Skulle ni vilja få mera information om någon speciell diet, vardags kost, kosttillskott..?

2 comments:

  1. Jag har dragit igenom uppvärmnings "programmet" fyra dagar den här veckan and Im in love! Har nog inte gjort något annat förutom en promenad ena dagen. Nästa vecka tänker jag nog köra varje dag, förutom söndag. Eller så gör jag längre pass och två dagar vila var av ena blir stretching som du sagt. Hoppas andra kommer med, det är faktiskt så skönt och man känner sig så nöjd och glad efteråt! Väntar med spänning och kollar din blogg hela tiden.. ;)

    ReplyDelete
  2. Jättebra! Två dagar vila per vecka är riktigt passligt och då kan man just ta och stretcha istället. Bra Linda, hoppas du gillar måndagens program. I know I do! :)

    ReplyDelete