Thursday, March 15, 2012

Från storstaden till lillbyn

Idag fick jag goda nyheter i skolan. Ni kommer säkert ihåg när jag klagade på min engelskalärare och hennes fräckhet. Jag har klagat på henne och systemet till högre makter och hon har fått tillsägelse av språkansvarige. Nu väntar jag på ett mail av henne och sedan ska vi träffas för att diskutera vidare. Vi får hoppas att det blir en lite snabbare process nu eftersom jag lämnar skolan inkommande tisdag. 

Efter skolan gick jag med mamma på konstutställning, tog tåget till Karis, hälsade på mommo och nu har jag bäddat in mig under täcket i Ekenäs.
 Grymt duktig konstnär

Hittade mommos coola retroglasögon

Pappa och Jutta hämtade tre nya shotglas åt mig från deras 5,5 veckas Asien-semester. (Jag samlar på Hard Rock Cafes shotglas från olika länder/städer)


No comments:

Post a Comment