Friday, March 30, 2012

Praktik, träning och fest

Idag var alla heltids fysion på skolning så jag fick istället följa med på den neurologiska sidan. Det var riktigt kul fast vi inte hade några riktigt svåra fall. Efteråt for jag direkt till gymmet. Jag hade planerat att testa nya moderna maskiner gjorda för kvinnor och blev väldigt besviken. De ser jätte kiva ut men på de flesta maskinerna går det inte att ställa in längdskillnader(!?). Vilket geni kom på den idén? Nästa gång får jag ta mina 176 cm till nedre våning för att kunna använda ordentliga maskiner. Bortsett från besvikelsen hade jag ett bra träningspass. Jag drog igenom hela kroppen och känner redan hur träningsvärken kryper på i nedre extremiteten.

Snart kommer huset att fyllas av människor och ikväll är det fest. Vet inte ännu vart vi kommer att söka oss men kul kommer det att bli.


No comments:

Post a Comment