Wednesday, March 14, 2012

Kroppsförebild

Har du en kroppsförebild? Vet du hur du skulle vilja att din kropp såg ut? Förut har jag alltid gillat att jag är smal men nu skäms jag nästan ibland. Det är inte alltför länge sen jag måsta väga mig inför ett test i skolan där jag vägde 57,7 kg(på 176 cm). Mitt problem är att jag kan äta vad jag vill utan att gå upp i vikt. Men jag vill ju förstås inte gå upp i fett utan i muskler, så till sommaren ska jag försöka lägga på 4 kg muskler. Det ska jag göra genom att börja träna på gym. Jag har alltid avskytt gym-träning och tyckt att det är supertråkigt men nu med ett mål kommer det att bli riktigt kul. Träningen kommer att börja direkt som jag hittar ett passligt gym. Tills dess får ni kolla in en av mina kroppsförebilder, Veronique Morin.


Har du en kroppsförebild? Dela gärna med namnet på personen eller länka i kommentarfältet. 

1 comment: