Sunday, March 18, 2012

Full fart framåt

Imorgon klockan 8.30 träffar jag min klient för andra gången. Jag ska ge en värmebehandling, palpera muskelfästen och göra muskeltester. Den här gången kommer jag att vara helt ensam med klienten, så får helt själv bestämma hur allt går till. Ett steg närmare titeln fysioterapeut. Det gillar jag.

Efter det ska jag träffa min thesis-handledare för sista gången på länge. Vet inte ännu vad vi ska diskutera men förhoppningsvis kommer det upp en hel del frågor över natten.

På kvällen ska jag på date! En riktig dinner-date med hela köret. Men mer om det imorgon.

Vilket nöje det är att läsa en sådan här bok när jag vet att ingen någonsin kommer att tenta mig på innehållet. Jag älskar att studierna börjar lida mot sitt slut!

No comments:

Post a Comment