Wednesday, March 21, 2012

Horoskop

Idag på jobbet pratade vi om horoskop och jag blev påmind om hur roligt det är att läsa sitt horoskop. Jag satte in en funktion här på bloggen på högra sidan där alla som vill kan läsa sitt eget. Idag lyder mitt(oxe) så här..

"Although common sense is usually very important to your survival, you gain more inspiration now by drifting off into your imagination. You are being invited to step beyond the real world and into the illusory realms of fantasyland. Escape isn't as easy as it sounds for you down-to-earth Bulls, yet it's not as difficult as it might be on another day. Don't be overly concerned if you experience a loss of direction. It's more important to get in touch with your inner artist today than to act rationally. Seek meaning instead of success."

2 comments:

  1. Det e nog faktist svårt det där, att veta vad man borde säga och inte säga. Men om det är någon vän ska man absolut säga tycker jag, det sku nog bara uppskattas tror jag. Om inte under timmen/träningen så kan man ju diskutera efteråt. Jag vet själv att jag iaf skulle uppskatta om någon sku rätta mig om jag gör något allvarligt fel, speciellt om de kommer av en fysioterapeut eller liknande, som vet vad de talar om. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exakt, jag gillar också när någon rättar mina felställningar men när man aldrig vet hur andra reagerar..

      Delete