Saturday, March 10, 2012

One Lovely Blog Award


När jag fick OLBA av Vicki hade jag ingen aning om vad det var men efter att ha snokat runt bland andra bloggar vet jag nu vad det betyder. Man ska alltså berätta sju saker om sig själv som de flesta inte vet. Här följer sju fakta om mig i ospecifik ordning.


  • Jag hatar "morgonmål". På morgonen vill jag ha lätt energirik mat/dricka och inte någonting tungt och torrt. Fenix Piristää/Vanilj Latte och en banan är perfekt.
  • Jag älskar att lyxa till det med lyxprylar och lyxsemester tillika som det inte finns någonting bättre än att leva minimalistiskt, ta dagen som den kommer och njuta av naturen.
  • Min största rädsla är att bli hållen under vatten mot min vilja.
  • Mitt mål är att få en Doktorsutbildning inom fysioterapi eller 'human science'.
  • Från sjuåring tills jag förstod mig på priser och fick dåligt samvete beställde jag alltid hummer när vi gick på restaurang med familjen(efter det fick jag nöja mig med ox-inrefile, vitlöksgratäng och rödvinssås, heh).
  • Jag tycker det är småkul att folk tror på religioner, gudar och liknande sagor (men accepterar och respekterar andras val/tro)
  • Jag älskar att planera och organisera mitt liv - jag siktar mot stjärnorna och kommer att nå dem.

No comments:

Post a Comment