Friday, April 27, 2012

Beautiful Friday

Efter en lugn dag på jobbet fick jag sluta redan 12.15. När jag kom hem gjorde vi det som vi gör varje fredag, kollar några avsnitt av Hart of Dixie. Serien är inte egentligen så bra men det är ändå kul att se och följa med deras småstadsliv. För en stund sen prissatte jag mera kläder och förde dem till Suvikirppis så nu ska alla fa och köpa kläder från 211 och barnkläder från 225.


I dag blev det vilodag från gymmet. Jag hade planerat att gå på Pump men jag kände mig inte riktigt hundra och jag har legat och kallsvettats hela natten så i dag fick det bli en vilodag. Jag har just catchat upp på två Home and Away avsnitt som jag missat under veckan och nu ska jag fortsätta slöa, läsa lite tidning och när Anders kommer hem ska vi kolla på en film. Gu' vad skönt med fredag! Det enda negativa är att den största lillkillen har fått spysjuka. Nu hoppas jag faktiskt att ingen annan får det.


No comments:

Post a Comment