Thursday, April 26, 2012

Lycklig torsdag

Jag har aldrig varit så glad över en regnig torsdag förut. I morgon har jag inga klienter vilket betyder 100% ro i kropp och själ. På kvällen drog jag och Emmi på en toppen Body Attack timme och jag blev på ännu bättre humör när jag märkte att jag kunde ge allt genom hela passet. Nästan all snö har smält bort och i morgon hoppas vi att jag blir snabbt färdig med alla statusar så att jag kan gå tidigt hem.

Röda och nöjda efter träningen

Härligt kvällsmål

4 comments:

  1. Nammmm de ser så gott ut nammmm

    ReplyDelete
  2. Hur går det med ditt träningsmål? Att gå upp några kilo muskler till sommaren. Har du börjat se resultat av dina pass på gymmet? Kämpa på! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag har definitivt börjat se resultat, tycker själv i alla fall att jag fått lite mera kött på kroppen. Jag har också börjat äta mera och ta kosttillskott så jag har också lagt på mig lite mera fett och en hel del vätska. När jag drog igång med träningen igen märkte jag hur svag jag hade blivit och att det finns en stor obalans i kroppen. Därför beslöt jag mig att jobba mera på uthålligheten först och sen när jag flyttar till Ekenäs börja köra extra gympass specifikt för att pumpa upp musklerna. Jag har redan börjat använda tyngre vikter i Pumpen än jag någonsin förut har använt så jag har en bra start. Jag måste ännu bara klargöra att när jag sa 4 kg muskler till sommaren, menade jag självklart inte ren muskelmassa utan allt som kommer med träning och muskeluppbyggnad, dvs även fett och vatten. Men jag kommer inte att sluta träna och så småningom kommer jag att ha mina +4 kg ren muskelmassa. :)

      Delete