Thursday, April 12, 2012

I morgon är det fredag!

Dagens 3 klienter gick jätte bra, en av dem var en som jag träffade förra veckan. Då fick hon en hemövning och redan den här veckan hade axeln blivit 50% bättre. Plus poäng till mig! Det är så roligt när klienterna kommer på återbesök med ett stort leende på läpparna. De andra två hade problem med nackryggen, mest på grund av dålig hållning och svaga muskler så nästa gång går vi till gymmet och tränar enligt ett personligt träningsprogram som jag ska göra över helgen.

På vägen hem från jobbet plockade jag upp bilen från besiktningen. 85,50€ och underkänd. Prkl. Efter det orkade jag inte ta en vilodag(musklerna kändes bra för ett lätt pass). Jag var barnvakt åt alla 3 ungar i 1,5 timme och efter det for jag med Emmi och Linda till WSC på Sh'bam. Vilken fiilis timme! De första 10 minuterna kunde jag inte göra någonting annat än skratta. Ledaren var toppen och det var precis det jag behövde. Man blev svettig tillika som det inte var någon muskelträning. Perfekt som en "aktiv vilodag".

Nu önskar jag bara att jag skulle kunna lägga mig ner och somna men nu måste jag ännu finslipa planeringen inför morgondagens klient och laga ett träningsprogram åt en annan klient. Men snart, om 15 timmar är det veckoslut och då ska jag vila.


No comments:

Post a Comment