Sunday, April 15, 2012

Hääärligt!

Dagens Pump var den bästa hittills. Jag ökade vikter i uppvärmningen, lår, bröst, triceps, biceps, ben och axlar och KLARADE DET. Jag trodde att det kanske inte skulle gå men bet ihop och pressade in i det sista. Vilken grym känsla man får efteråt. Inget kan stoppa en. Det var också min favoritledare som drog passet. Tror hon heter Mari, hon pratar och förklarar genom hela passet och fuskar ingenting.

Jag har inte ännu fått dagens skoluppgift klar... Det visade sig att det inte finns svar på frågorna i undervisningsmaterialet så jag kommer att hamna googla allt för att kunna få det till ett fem sidors arbete. Urk.

Nu ska vi äta och efter det ska jag bekanta mig med morgondagens klienter. Den första ska jag ta till gymmet och gå igenom ett personligt träningsprogram och se om det är någonting jag måste ändra. Den andra är i bra skick men har en muskelobalans på grund av sitt ensidiga arbete. På henne gör jag UKKs muskeltester och sen ska jag visa hur man använder inre magmusklerna.

Dagens nöjen i matväg, alla fick fem stjärnor.




No comments:

Post a Comment