Saturday, April 14, 2012

Hoppis

Först måste jag än en gång uttrycka mig om hur mycket jag hatar det här vädret. Det har snöat precis hela dagen! Vad är det här för vårväder? Jag HATAR vinter.

Fy, usch, blä, YUK.

On a happier note, Hoppis. Hoppis är en gymnastiksal som är öppen två timmar gratis för familjer varje lördag. Genialt. Det borde definitivt ordnas i Ekenäs. Jag skulle fast övervaka gratis. Vem som helst är välkommen och barnen är på föräldrarnas ansvar. Där finns bollar i alla former, mattor, balansbräder, hopprep, innebandy-klubbor + mål, ringar och mycket, mycket mera.



Det enda problemet var att jag skulle ha vilja vara en av barnen och springa omkring och kasta eller sparka på alla bollar. Jag försökte få Melwin att komma med och spela innebandy men det var helt tydligt mycket roligare att bygga koja och springa omkring på löpbanan. 

No comments:

Post a Comment