Saturday, April 28, 2012

Vad jag önskar mig till födelsedagen

Om 22 dagar är det min födelsedag och eftersom jag önskar mig sådana saker som man inte kan köpa i vilken butik som helst så sätter jag redan nu upp en lista, mahaha.






Jag kommer troligen inte att få någon av de här, men man kan ju alltid önska. Right? I alla fall kan jag berätta redan nu att jag inte vill ha krams/saker, blommor, godis eller alkohol eftersom jag försöker bli av med alla mina saker så att jag är fri att flytta direkt när rätt tillfälle kommer. Några billigare bra presenter skulle vara träningsprylar eller simpla vardags-linnen eller shorts. Ja, och så skulle jag ju också vilja ha en ny piercing. Ansikts-, fot- och helkropps behandlingar/massage(i Ekenäs) är också välkomna. 

psst...om man klickar på texten under bilderna kommer man till hemsidan där de här produkterna säljs.

7 comments:

  1. Okej, då ska jag köpa ett lastbilsflak med krimskrams så du hamnar stanna en tid till medan du säljer bort allt ;)

    ReplyDelete
  2. Alltså det var ju jag, Spindlars som skrev, inte den andra Linda :)

    ReplyDelete
  3. Andra Linda: JAG sku ju villa ha exakt allt det du önskar!! :D Och jag vill oxå bli av med allt krimskrams..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mm, de här grejerna har jag önskat mig sååååå länge men det har alltid funnits ett billigare alternativ som passar en studerande bättre :/

      Delete
  4. kolla på Nike hemsida...där kan man designa sina personliga lenkkare me namn på och vilka färger som helst... supercool
    Johanna

    ReplyDelete
    Replies
    1. I KNOW! Det är skitcoolt! :) men det tar åtminstone 4 veckor att få dom hemskickade och så kostar dom 160€ :/

      Delete