Thursday, August 16, 2012

En allround bra dag

Det var sjukt kul på jobbet i dag! Jag gillar att jobba med en ny sida inom fysioterapi och jag älskar att lära mig nya saker och utvecklas inom yrket. Morgondagen är en till fullspäckad dag med mycket roligt. Jag slutar klockan två och runt sex börjar kulturnatten. När kulturnatten är över börjar allvaret med examensarbetet och träningen får vänta tills måndagen.

Dagens träning var Pump 55 minuter. Det var superskönt och vilken tur att jag kan programmet utantill eftersom ledaren hade lite svårt med takten och att berätta vad som kommer näst. Avancia hade inga 1 kg's vikter vilket ledde till att jag var tvungen att öka vikter i vissa låter och vet ni vad? Jag orkade utföra alla repetitioner! Kan ni tänka er att jag nu har tyngre vikter i bröstlåten än vad jag hade i benlåten på våren!? Vilken underbar känsla.

Veckans absoluta höjdpunkt måste vara mailet som jag fick i dag från min chef i Spanien. Hon meddelade att de har hittat en lägenhet till mig. Jag kommer att dela boende med två andra fyssar(ingen aning vem), vi har alla egna rum och till boendet hör "utomhus område" och pool. Det är väldigt okej.







No comments:

Post a Comment