Sunday, August 12, 2012

Framme på Åland

Jag fick det bästa bemötandet då jag kom till ön. Från flygfältet skjutsades jag raka vägen till ett dukat matbord där det bjöds på en massa godheter. Efter det visades jag runt ön och sjukhusområdet. Jag har också fått en cykel som kommer att vara min bästa vän under de kommande sju veckorna. Matbutiken ligger endast 1-2 km härifrån och jag bor i princip fast i sjukhuset. Bussar går det gratis runt ön och i morgon ska gymkort inhandlas. Så småningom ska jag gå och lägga mig men före det ska jag ännu njuta lite av OS.

Min rörande avskedsgåva från Ekenäs Sjukhus

Dagens packning, endast 3,5 kg övervikt. Men det var okej så länge jag lova att väga väskan innan nästa flygtur.

Världens bästa och snällaste bror skjutsade mig till flygfältet 

Ännu några bilder från min alldeles egna tvåa! Här kommer jag nog att trivas.







No comments:

Post a Comment