Wednesday, August 1, 2012

Så var det augusti

Efter en lugn dag på jobbet blev det kaffe på Baywatch med pappa och Lyyli

OS bjöd på beach volley och drömmen om att få fortsätta tävla inom den grenen blev starkare än någonsin

Visste inte ens att kanot slalom existerade

Duktiga EIF-killarna vann igen 5-1

Jag älskar att laga mat med pappa

Finland och sommaren till ära

Kantarellsmörgåsar

På grund av min triceps har jag hamnat ta det lugnt den här veckan. Det måste vara en försträckning eller överansträngt fast det inte känts så här förut. När jag använder muskeln känns det som en vanlig försträckning men när jag slappnar av blir det ilningar och molande värk. Vanligtvis skulle jag inte tänka så mycket på det och träna ändå men nu känns det som om det skulle kunna bli inflammerat och det vill jag verkligen inte. Så nu kör jag fortsatt hårt med kinesiotejp, kylbehandling och vila.

No comments:

Post a Comment