Saturday, September 1, 2012

Day five

Jag har spenderat hela dagen ute med Paf Open. Det har varit kallt, regnigt och blåsigt men totally worth it. Jag cyklade ner för att se Larissa och Julianas match kl 10 och planen var verkligen inte att sitta där ännu kl 19, men så blev det. Paf har organiserat ett perfekt event med gratis matcher, små event, spel, regnponchon, sittunderlag, toppar, hejartillbehör, korv och mer. Enda gången jag lämnade området var under lunchpausen då jag träffade den lilla spanska familjen på Havtorns. Tyvärr föll Larissa och Juliana ut som femte. I morgon har vi RUS-SUI i bronsmatchen och ESP-GER i guldfinalen. Mitt favoritlag av de som är kvar är Spanien och i bronsmatchen hejar jag på Ryssland. Ryssland och Tyskland är båda lag som jag inte riktigt gillar men de har spelat bra och förtjänar medalj. Schweiz måste ju vara bra eftersom de har klarat sig så här långt men i den här turneringen har de varit ganska osynliga. Jag tror att de kommer att åka på storstryk i bronsmatchen. Nu klarar jag inte av att hålla ögonen öppna längre så det blir en tidig natt för mig.













No comments:

Post a Comment