Tuesday, September 4, 2012

Måndag, tisdag eller onsdag?

Den här dagen har susat förbi med raserfart. Jag har så mycket att tänka på att mina dagar flyter ihop. För att veta vilken dag det är måste jag kolla på datorn. I dag har jag fått mera skrivet på examensarbetet och närmar mig sakta men säkert planpresentationen. I morgon har jag varit här halva tiden vilket betyder att det är endast 3,5 vecka kvar. Under kvällen träffade jag en kvinna och hennes lurviga hund på tvättstugan och efter några minuters chitchat har jag lovat vara hundvakt i 3-5 dagar under min nästsista vecka på ön. Men som ni vet älskar jag hundar och myser mer än gärna med Rocko från Åbo i några dagar.

Grötdieten flyter på riktigt bra och jag börjar hitta min grötsmak. Det ska definitivt vara surt och konsistensen av grynosten gör den ganska nära perfekt. 

No comments:

Post a Comment