Saturday, September 8, 2012

En efterlängtad gäst på Åland

Äntligen har Mr Motivation hittat fram till ön och jag hoppas han kommer att stanna här med mig enda tills jag har fått färdigt slutarbetet. Jag vaknade helt enkelt på rätt sida av sängen och började dagen med ett avsnitt Winners and Losers och en energirik frukost på Battery, kvarg, banan och mysli. Jag kickades igång och körde full fart i 9 timmar med endast några pauser då jag tillrädde mat. Nu kan jag stolt lägga mig med 19,5 sida brödtext(inkluderat rubriker) och ett 30 sidors arbete. Mitt mål är att få innehållstexten till 40 sidor. Jag har fortfarande motivation till att skriva men jag kom till det stadiet då pennorna på bordet såg ut att röra på sig och tankarna tystnade medan jag fastnade på ett ord. När man kommer till det är det lika bra att gå och sova.


Shepherd's delight


No comments:

Post a Comment