Thursday, February 9, 2012

Goda nyheter

Det löser sig sakta men säkert. Idag ringde de från Ekenäs Sjukhus och meddelade att det passar jättebra att jag kommer dit på praktik 14.5-29.6. Nu väntar jag bara på svar om sommarvikariatet. Jag hoppas så sjukt mycket att jag får sommarjobba som fysioterapeut. Så nu ser det ju faktiskt ut som om jag kommer att spendera min första sommar i Ekenäs på fyra år. Det kommer ju nog att bli roligt att få umgås med alla vänner men tillika känns det ju lite trist att sitta fast i Etown. Gu' vad jobbigt det är att välja det förnuftiga över det som jag av hela mitt hjärta skulle vilja göra. Men för att nå sina mål hamnar man emellanåt göra sådana beslut.

1 comment:

  1. Int e du stuck i Ekenäs! Tänk så många som tillbringar sommaren här för att det e den delen av året som det faktiskt är riktigt roligt att bo i Ekenäs. Vänner, terrasser, stränder, fester, sena sommar nätter, båtturer, kräftskivor and then some! Sen på hösten tar du an nya äventyr igen ;) xxx Splindlaa

    ReplyDelete