Monday, February 20, 2012

I'm in Miami btch!

Första dagen på Loews Hotel i Miami och nu njuter jag till 100%! Här är det varmt och soligt till skillnad från Orlando där det var varmt men molnigt. Igår kväll gick vi till en italiensk restaurang där jag åt min absoluta favorit, ostron! Helt grymt gott. Jag sätter upp en bild när jag bloggar från datorn.

I Orlando var det jätte trevligt, jag såg min första tvättbjörn. Där shoppade vi också en hel del. Eller mest Emmi och Anders. Jag har nöjt mig med en telefon, träningsshorts, träningsskjorta, halsband, ring, nagellack och Neulash(som jag möjligen säljer vidare om någon vill ha?). På lördagen hade vi bokat biljetter till Kelly Clarksons konsert på Universal Studios. Orsaken till att vi kom till Orlando var för att Emmi skulle få se henne. Tre timmar före vi sku åka mot Universal började Emmi spy och hamnade bli på hotellet medan jag och Anders for och lyssnade på Kellan.

Igår körde vi ner till Miami, South Beach. På vägen körde vi via en national park där de hade vilda alligatorer och indianbyar. Nu ligger jag vid poolen och njuter. Man får gratis internet endast vid poolen och i lobbyn så nu passar jag på att blogga och spela wordfeud. Mitt wordfeud alias är physiocecci om ni vågar utmana.

Ciao for now! x

No comments:

Post a Comment