Monday, February 27, 2012

Tråkigt, tråkigt, tråkigt

Gu' så tråkigt det är att vara tillbaka i Finland. Nu drar verkligheten igång och min sista period någonsin i skolan börjar lida mot sitt slut. Jag har en hand full med arbeten som ska lagas, en introduktion till slutarbetet som ska skrivas, några jumppor att planera och ett superviktigt prov att plugga till. Uscha mig. Jag spenderade allt för mycket pengar på resan så nu blir det att jobba om jag ska klara mig igenom 21-28 veckors obetald praktik. Börjar med en 15ish timmars arbetsdag imorgon, bara nio sådana till så har jag resan nollställd.

Här kommer en snabb tillbakablick över det som jag saknar mest från resan

Min fina second-family

Pedi- och manikyrer (i massagestol)

Bra Musik (Kelly Clarkson på bilden)

Sol och värme

Ostron

Fiilisen

Cheesecake factorys cheesecake

Det var en underbar resa. Vi hann göra en massa roliga grejer så det känns helt som om jag varit borta i åtminstone fyra veckor. Nu blir det att jobba/plugga hårt så att jag kan börja planera in nya äventyr till November. Det är inte helt omöjligt att det blir en ny USA resa. Nu vill jag att tiden ska gå snabbt.

1 comment:

  1. Nice post. It is very interesting article. I really love this. Thank you for the sharing. Billiga massagestolar

    ReplyDelete