Thursday, June 14, 2012

En dag för mig

I dag blev det ingen övertid vilket betyder att jag var hemma redan halv fyra. Sakta men säkert sökte jag mig ut i solen med en hel hög underhållning. Jag såg tre avsnitt av Home and Away och började läsa i Paulúns(näringsfysiolog) nya bok om fitness och träning. Boken kom med i nyaste Fitness Magazine och den är faktiskt riktgit bra. Det är en samling av hans bästa artiklar med frågor från läsare som han svarar på. Den är lättläst och svarar på många vanliga kostfrågor. Rekommenderar.

Mot kvällen fick jag besök av Linda som just har kommit hem från Holland och börjat ett nytt jobb här i stan. Det är så roligt att ha henne tillbaka. Äntligen ska vi få spendera en sommar tillsammans.

I morse på jobbet hade en dubbelbokat så hastigt och lustigt fick jag en ny klient. Resten av dagen bara flög förbi. Jag har haft många egna klienter under veckan och allt har gått bra så jag kan inte annat än vara nöjd. Hoppeligen löper morgondagen lika smidigt.







No comments:

Post a Comment