Friday, June 1, 2012

När hinner man ta det lugnt?

Det känns som om det hela tiden finns saker att göra, om det inte är skolarbeten, träning eller jobb så är det fest. Jag älskar att chilla men för tillfället känns det som jag aldrig har tid för mig själv. Kanske det är så här med sommar...den är så kort och så länge den varar måste man ju hinna med allt. Nästa vecka börjar jag även jobba lördagar och vissa fredagskvällar på mitt förra jobb, News Catering(i Helsingfors). PLUS att jag ska hinna med det där förbaskade slutarbetet.

Den här dagen gick till jobb, storstädning, middag och snabbchill med brudarna. I morgon är det min systers dimission och nu hoppas vi att regnet håller upp mellan 10 och 19, för tillfället ÖSER det(vilket i och för sig är riktigt mysigt när man ligger under täcket och lyssnar på regnet som träffar plåttaket).





No comments:

Post a Comment