Sunday, June 24, 2012

Midsommar 2012 på Mistö

Med en underbar midsommar bakom mig kan jag än en gång konstatera att jag har de bästa vännerna i världen. Telefonen lämnade jag i säkert förvar under hela helgen så därför har jag mest bilder från resan dit och tillbaka, några bilder var jag dock tvungen att stjäla från vännernas facebook.

Resan dit gick smidigt med tre kisspauser och en felkörning, sammanlagt tog det fyra och en halv timme.



En del av gänget på Mistö (Lindas bild)

Vi delades in i fyra lag och första tävlingen gick ut på att fixa en maskot. Detta är Arne Alligator från The Alligators. (också Lindas bild)

Äkta finsk midsommarbrasa i regnet (Fridas bild)

Ellen, den finaste och mysigaste båten

På vägen hem var det värre för pojkarna som fick sitta längst bak och ta emot allt vatten som flög in i båten. Själv hade jag det torrt och mysigt i fören. Jag måste erkänna att det var en av de roligaste sakerna jag någonsin varit med om. Speciellt efter att vi någon minut tidigare satt på land och diskuterade hur trevligt det var att kläderna hunnit torka och regnet hade uppehåll.

På kvällen bjöd familjen på en midsommarmiddag

No comments:

Post a Comment