Sunday, June 17, 2012

The Weekend

Det är stressigt värre med sommar. Allt händer på en och samma gång. Direkt efter jobbet på fredagen var det Kimmens dimissionsfest i Hummeldal. Lördagen började jag med 40 minuters cross training + 30 minuters magträning, fortsatte med kaffe på stan och avslutades med fotismatch och chill med vännerna. I natt laddade jag upp med 14,5 timmar sömn och nu ökar jag energiförrådet inför kvällens träning. Förutom träningen ska jag börja/fortsätta med slutarbetet! Älskar regniga söndagar.

Underbar dimissionsmat



Självklart blev det volleyboll


På lördagen tog jag och pappa båten över till andra sidan för morgonmål på stan


Gudsonen var lycklig när han fick krypa på myran


Chillade en stund med favoritboken

På Cafe Smögen. Supermysigt, lugnt, hembakat och på den billigare sidan. Definitivt värt ett besök.


Stackars Fiatten

Tandlösa Melle 4 år

Nöjda barn är snälla barn

EIF- SalPa(1-2)

Fina Linda

Pojkarna diggar 

Utan tvekan det bästa morgonmålet

Söndagen

2 comments:

  1. Hej du glömde ju ärterna! Fast dom var nog inte värda att nämnas, dom var inte så hurja, vi köpte också en liter sen :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, det gjorde jag ju faktiskt! Jag åt upp dem så hastigt att de inte hann fastna på bild :P Mina var nog okej men helt tydligt inte finska.

      Delete