Thursday, June 7, 2012

HIIT - En ny Les Mills timme!

I går var det en som frågade när jag ska börja dra timmar. Tillika som jag inte har extra tid skulle det vara riktigt kul. Då berättade hon också om HIIT som kommer att bli Les Mills nya klass, den är alltså inte ännu lanserad. Jag kollade in den på youtube och nu är jag hooked. Den påminner lite om Crossfit och är en klass som jag gärna skulle gå på och leda. Förutom den skulle jag kunna tänka mig att leda BodyBalance, BodyPump och BodyAttack. Allt enligt Les Mills eftersom det annars går så mycket extra tid åt att planera passen. Nu beror det ju också lite på hur länge jag kommer att vara i trakterna, om det alls lönar sig att köra igång med någonting. I och för sig används ju Les Mills program över hela världen så då skulle jag också kunna hålla på med det utomlands. Så länge jag funderar kan ni se på klippet om HIIT.


No comments:

Post a Comment