Thursday, November 17, 2011

Då kör vi!

Välkommen till min nya blogg som kommer att handla om vardagsliv, hälsa, kost och träning. Jag skriver för att motivera mig själv till att få ny kunskap och bli en bättre och mera allmänvetande fysioterapeut. Ni får gärna komma med frågor och synpunkter om allt. Jag lovar att alltid svara.

Kort om mig. Jag kommer att bli färdig fysioterapeut i slutet på 2012. För att fördriva tiden och klara av det ekonomiska jobbar jag som event-servitris på News Catering och som vattengymnastikledare på Fysiosporttis. Min pojkvän bor i Australien med vår hund och två hönor, jag kommer att åka hem till dem den 20 december för en månad. Vill ni veta mera om min bakgrund så får ni kika in på min gamla blogg http://ceccwanos.ratata.fi/ .

Hoppas ni kommer att trivas här med mig på min nya blogg.

No comments:

Post a Comment