Saturday, November 26, 2011

Hemträningsprogram in the making

På den senaste tiden har jag kört med ursäkten "jag har inte tid att träna", vilket är bullshit. Alla har tid att träna. Det ända man behöver är ett mål och en plan. Jag håller som bäst på att söka inspiration från olika träningsformer och direkt när jag är nöjd med planen kommer jag att dela den med er. Träningen kommer att vara i form av hemträning och bestå av flera olika träningsprogram som tillsammans tränar hela kroppen. Ni får gärna komma med och ta del av hela veckans träningsplan eller så kan ni bara välja ut ett träningsprogram för den regionen på er kropp som behöver lite extra uppmärksamhet. Det här kommer att bli kul. Kom med, glöm alla ursäkter och sikta mot en sundare framtid.

Lördagen kommer jag att börja med övningar från den bästa inspirationsvideon hittills.

No comments:

Post a Comment