Thursday, May 17, 2012

En dag i Eklövens ära

I går slutade jag jobbet 16, var 16.30 och hjälpte att ställa igång inför matchen och 4.00 var jag hemma. I början av matchen var det ännu fint väder men efter en stund började det ösregna, som tur var stod jag och serverade hotdog'ar under ett tält. Vi såg inte hela plan men 1-0 målet till EIF missade nog ingen. Hejarklackerna var på plats och det blev seger med 1-0. Detta skulle såklart firas med utgång till både Baywatch och Santa Fé. Det blev en riktigt rolig och intressant kväll. Jag träffade många som jag inte har sätt på länge och ny planer inför vintern 2012-2013 smordes. Varför är det så svårt att bestämma vart jag vill åka? Ska det bli South America, New Zealand eller Norge? I Norge kan jag jobba som fysio, i Nya Zealand kan jag jobba som personal trainer och möjligen så småningom också som fysio och i Sydamerika kan jag hmm, chilla, surfa, resa och lära mig spanska? Vad ska jag välja?

Eklövens hejarklack på intåg

Jutta(stepmom) och jag var de bästa hotdog-makers'arna

Karis hade inte alla indianer i kanoten



No comments:

Post a Comment