Saturday, May 12, 2012

Väl framme i Ekenäs

Sista dagen på jobbet gick bra, jag hann slutföra allt som jag skulle och så fick jag också en present av min handledare. Jag kommer att sakna tiden på Vasa HVC och har någon möjlighet att gå sin HVC praktik där så rekommenderar jag den starkt.

När jag skulle köra till Ekenäs från Vasa så gjorde jag det dumma misstaget att lita på min GPS(eller pappas sju år gamla GPS). Den tog mig smidigt till Vasa så jag trodde den skulle ta mig lika smidigt tillbaka. Men nej, efter tre timmars körande kom jag till en plats med mycket trafikljus och RUSNINGSTRAFFIK. Jag hade kommit till Tammefors. Så det blev en lite längre hemfärd via Tammerfors och Lojo. Nå you live and learn. När jag äntligen kom fram blev det hockey och Emmi hade tillrätt världens godast porterstek. Efter det var allt okej igen.

I dag har jag varit på kaffe med mamma och snart ska jag åka till Karis och fixa en 80-års present åt mommo. I kväll blir det chill med Linda och förhoppningsvis några glas rött.

Min present av Neta

ÄNTLIGEN Carldemumma morgonmål

Fina mamma

Vadå allergi? Vilken pollen?

No comments:

Post a Comment