Friday, May 4, 2012

Nästsista praktikveckan över

Det är ju skönt med veckoslut men jag är nog inte 100%. Jag tror inte att jag har feber men min puls är högre än normalt och så har jag allergi och kanske också en lätt förkylning. Det känns som om jag går och bär på en 100 kg säck.

I dag har jag hängt hela dagen med Emmi, Belle och Linda och snart blir det HOCKEY. Vi var en sväng till loppis och jag har sålt tillräckligt för att vara på plus men det är nog en hel del kläder kvar. De har öppnat en ny sida i loppis för någon dag sen och det här veckoslutet har de extra reklamer i tidningar, så hoppas det kommer många i min storlek eller mammor med döttrar i min storlek och köper bort allt.

Jag har inte varit till gymmet på två dagar så hoppas att jag känner mig lite mer energisk i morgon. Om allt är okej så blir det också fest på kvällen.


No comments:

Post a Comment