Thursday, May 3, 2012

Sjuk eller inte sjuk, that's the question.

Igår före Pump-passet kände jag mig jätte lam men hade inga andra fel och efter passet kände jag mig som en superhero. I morse hade jag jätte sjukt i halsen och det kändes som om jag hade stegring. De första timmarna på jobbet var lite tröga men efter en stund kändes livet rätt normalt igen. Nu har kurven vänt och jag känner mig ännu tröttare än i morse. Jag ska försöka skriva klart två patientberättelser tills i morgon men det kan nog hända att jag somnar mitt i.

En positiv sak kan jag i alla fall berätta och det är att jag har fått en roomie. Linda är på besök till måndagen. Hoppas jag får vara frisk nu under tiden som hon är här eftersom hon snart far till Holland och då ser jag inte henne på hela sommaren. Om jag lyckas få en fredag och måndag ledig så ska jag åka dit på ett förlängt veckoslut men det kan bli ganska svårt eftersom jag jobbar mån-fre ända till sista september. Vi kan ju hoppas att det dyker upp några oväntade helgdagar.



No comments:

Post a Comment