Monday, May 7, 2012

Måndagsfiilis

På avdelningen fick jag träna rörlighet och gå ut och gå och med en Parkinson-patient, gymnastisera med en hemiplegi-patient och inomhuscykla med en rullstolsbunden och totalt dement tant. Det var en trevlig morgon men jag blev än en gång påmind om att jag inte vill jobba med äldre. Helst skulle jag vilja jobba inom idrott.

Vi har nu avhämtat alla osålda kläder från loppis och i morgon får vi veta saldo, senast vi kollade hade jag sålt för 80€. Jag hade tänkt åka och träna efteråt men förkylningen är ännu för kraftig så jag städade istället upp mitt rum och packade bilen färdigt med allt som jag inte behöver förrän helgen. Jag hoppas att jag slutar snörvla snart(NU!) så att jag hinner träna några gånger till i världens bästa gym, WSC.

I dag får ni njuta av en bild på fina Linda och hennes älskling.


No comments:

Post a Comment