Sunday, May 13, 2012

Morsdag

Dagens hjälte

Det är ju klart att vi som inte är mammor också ska få någonting ut av dagen. Vet ni vad jag syftar på..? Klart det är MATEN! Eftersom jag har en mamma och en styvmamma så firades dagen med två morsdagsluncher. Tyvärr satt jag bara och snålades under första lunchen eftersom jag direkt efteråt skulle åka iväg till mamma på lunch. MEN familjen åkte på kryssning efter lunchen så det som åts här hemma på dagen får jag äta i morgon till lunch. Yeeew!

Lunch 1 hemma hos pappa 



Lunch 2 hos mamma




Bror fick äran att vara kusk

Sen kom också favorit-Josse på besök!

Nu är jag i valet och kvalet om jag ska cykla till stan eller lägga mig på soffan med en tidning, förbereda mig inför i morgon och småningom gå och sova.

Så länge jag bestämmer vad jag ska göra får ni se på sötisarna nedanför vår gård.

Mitt på bilden ser ni Bambina

Jack var skyggare men ser man riktigt noga möter man hans blick till höger om trädet som delar sig i 3

No comments:

Post a Comment